Veelgestelde vragen F.A.Q.

Zijn de tenten ook te huur voor particulieren?

Jazeker, zowel particulieren als zakelijke klanten zijn welkom bij ons.

Hoe worden de tenten verzonden?

Pakket:

Wij versturen de tenten in een stevige doos van 85x35x30cm (Gewicht
circa 15kg) via DPD. U krijgt op de dag van verzending een tracktrace code opgestuurd zodat u het pakket
kunt volgen. Mocht u niet thuis zijn op moment van afleveren, dan zal de bezorger
een dag later terugkomen en in sommige gevallen wordt het pakket bij de buren
afgeleverd. Wij versturen standaard op woensdag (bij weekendverhuur) waarbij
levering in 98% van de zendingen binnen 1-2 dagen arriveert. Hierdoor
is er extra tijdsmarge bij eventuele vertraging. Echter houdt hier wel rekening
mee in uw planning. Het is mogelijk om de tent, tegen meerprijs, een dag eerder te laten versturen. 

Mocht er vertraging optreden, dan kan Kampera of uzelf contact
opnemen met DPD. Vertragingen tijdens het verzendproces en een te late levering zijn
voor uw eigen risico. 

 

Levering statistieken pakketzendingen:

 95% van de pakketzendingen werd binnen 1-2 dagen afgeleverd en 100% binnen 3 dagen. 

 

Hoe moet ik de tent retourneren?

Op de verzenddoos zit een opzetinstructie en een retourlabel, na
gebruik plaatst u de tent in de doos en plakt u het label op de doos. Het
pakket kunt u inleveren bij een postNLpunt bij u in de buurt. Let er op dat u
het bonnetje (afgiftebewijs) goed bewaard. Mocht een pakket onverhoopt zoek
raken, dan zullen wij naar deze bon vragen.

 Palletzendingen  

Wij versturen pallets standaard op woensdag (bij weekendverhuur)
zodat er extra tijdsmarge is, mocht er vertraging optreden. In de afgelopen
jaren is 100% van de palletzendingen binnen 2 werkdagen afgeleverd bij de
klant. Bij palletzendingen is het van belang dat er iemand aanwezig is voor
ontvangst en er een contactpersoon bereikbaar is. Ditzelfde geldt voor het
afhalen van de pallet.  

Mocht er vertraging optreden, dan kan Kampera of uzelf contact
opnemen met het koeriersbedrijf. De lijntjes zijn kort, maar helaas kunnen wij geen
wonderen verrichten en valt de bezorging buiten onze macht. 
Vertragingen tijdens het verzendproces en een te late levering zijn voor uw eigen risico, maar Kampera zal er samen met de planning van het koeriersbedrijf alles aan doen  om dit proberen te voorkomen.

 

Levering statistieken pallet zendingen 2010-heden:

 

100% binnen 1-2 werkdagen

 

Kan ik de tent ook afhalen?

Ja, dit is mogelijk in Roden (Drenthe). Wij werken op afspraak. 

Wanneer krijg ik mijn borg terug?

Na retourneren van de tent zullen wij de tent inspecteren. We controleren of de tent schoon en in dezelfde staat is als u deze van ons heeft ontvangen. Hiervoor hanteren wij een uiterst termijn van 14 dagen. We crediteren het bedrag op de rekening waarvan u het huurbedrag heeft gestort. 

Kan ik de groepstenten alleen opzetten?

Dit is mogelijk, echter we raden aan om dit met 2 personen te doen. 

Uit hoeveel zakken bestaan de tenten?

De tipi basic heeft één zak van ca. 80cm x 35cm diameter. 

De Tipi comfort: 85x35cm diameter. 

De Tipi deluxe is 95cm x 45cm diameter.

Wat gebeurd er als ik schade heb aan de tent?

Dit is natuurlijk vervelend voor beide partijen. Schade wordt verhaald op de borg. Wij proberen altijd nog te kijken of we de tent kunnen herstellen zodat de schadekosten beperkt blijven. Wel horen wij het graag zo spoedig mogelijk, zodat wij hiermee rekening kunnen houden in onze planning en evt. een vervangende tent voor een volgende huurder kunnen regelen. 

Moet ik de tent zelf schoonmaken?

Ja, en hier controleren wij ook streng op. Om onze tenten mooi te houden voor onze klanten hechten wij hier veel waarde aan. Dit betekend o.a. dat het grondzeil schoongemaakt moet worden, en de slikranden van de tent idem.

Wat moet ik doen als de tent nog nat is van de regen?

Hier kunt u niks aan doen, als het mogelijk is heeft het onze voorkeur dat u de tent nog even laat drogen. Mocht dit niet lukken, dan kunt u in overleg met ons de tent nat aan ons retourneren.

 

Contact / vragen?

0618779864​

Bereikbaar van 10:00 – 14:00

Adres: Speenkruid 12 / Roden

Email info@kampera.nl