Veelgestelde vragen F.A.Q.

Zijn de tenten ook te huur voor particulieren?

Jazeker, zowel particulieren als zakelijke klanten zijn welkom bij ons.

Hoe worden de tenten verstuurd?

Wij versturen de tenten in een stevige doos. Het gewicht is afhankelijk van de de tent (basic is ca. 15kg, de deluxe ca. 25kg). Wij versturen met postNL of met een koerier. E.e.a. afhankelijk van de hoeveelheid tenten en of u kiest voor express zending (15 euro meerkosten). De tenten worden verzekerd zonden. Dit betekend dat u een handtekening moet zetten voor ontvangst van het pakket. U dient dus thuis te zijn om het pakket in ontvangst te nemen. Het pakket wordt doorgaans ook niet bij de buren afgeleverd. Mocht u niet thuis zijn op moment van afleveren, dan zal de bezorger een dag later terugkomen. U krijgt van ons een tracktrace code opgestuurd zodat u het pakket kunt volgen. Onze reguliere zendingen worden uitgevoerd door postNL. Wij versturen standaard op woensdag zodat er wat tijdsmarge is, mocht er vertraging zijn. Echter houdt hier wel rekening mee in uw planning. Vertraging bij postNL is voor uw eigen risico. Mocht u voor zekerheid willen gaan, dan adviseren wij om het pakket te laten versturen per koerier. De koeriersdienst waar wij gebruik van maken biedt een gegarandeerde levering binnen 24 uur aan.

Wat is het verschil met postNL en de express zending?

Onze ervaring met postNL is dat de meeste tenten een werkdag later worden afgeleverd. Wij versturen op woensdag. Echter, tijdens drukke periodes bij postNL of missortering kan het voorkomen dat er vertraging optreedt. Kiest u voor deze bezorgoptie, dan is het risico dat de tent te laat arriveert voor uzelf. Bij express zending wordt de tent met de pakketdienst van A7 logistics bezorgd. A7 Logistics garandeert een levering binnen 24 uur. Geen stress en zorgen over de bezorging van uw tent.

Hoe moet ik de tent retourneren?

In de verzenddoos zit een verzendlabel, na gebruik plaatst u de tent in de doos en plakt u het label op de doos. Het pakket kunt u inleveren bij een postNLpunt bij u in de buurt. Let er op dat u het bonnetje (afgiftebewijs) goed bewaard. Mocht een pakket onverhoopt zoek raken, dan zullen wij naar deze bon vragen.

Kan ik de tent ook afhalen?

Ja, dit is mogelijk in Roden (Drenthe). Wij werken op afspraak. 

Wanneer krijg ik mijn borg terug?

Na retourneren van de tent zullen wij de tent inspecteren. We controleren of de tent schoon en in dezelfde staat is als u deze van ons heeft ontvangen. Hiervoor hanteren wij een uiterst termijn van 14 dagen. We crediteren het bedrag op de rekening waarvan u het huurbedrag heeft gestort. 

Kan ik de groepstenten alleen opzetten?

Dit is mogelijk, echter we raden aan om dit met 2 personen te doen. 

Uit hoeveel zakken bestaan de tenten?

De tipi basic heeft één zak van ca. 80cm x 35cm diameter. De Tipi deluxe is 95cm x 45cm diameter.

Wat gebeurd er als ik schade heb aan de tent?

Dit is natuurlijk vervelend voor beide partijen. Schade wordt verhaald op de borg. Wij proberen altijd nog te kijken of we de tent kunnen herstellen zodat de schadekosten beperkt blijven.

Moet ik de tent zelf schoonmaken?

Ja, en hier controleren wij ook streng op. Om onze tenten mooi te houden voor onze klanten hechten wij hier veel waarde aan. Dit betekend dat het grondzeil schoongemaakt moet worden, en de slikranden van de tent idem.

Wat moet ik doen als de tent nog nat is van de regen?

Hier kunt u niks aan doen, als het mogelijk is heeft het onze voorkeur dat u de tent nog even laat drogen. Mocht dit niet lukken, dan kunt u de tent nat aan ons retourneren. Hier wordt geen borg voor ingehouden. Een mailtje hiervan stellen wij wel op prijs zodat we de tent bij aankomst direct kunnen drogen.

 

Tipi basic
Groepstent 6-7 pers.

Groepstent vanaf €75,- per weekend

Contact / vragen?

050 85 12 108

Bereikbaar van 10:00 – 17:00

Adres: Zijpendaal 35 / Roden

Email info@kampera.nl