Veelgestelde vragen F.A.Q.

Zijn de tenten ook te huur voor particulieren?

Jazeker, zowel particulieren als zakelijke klanten zijn welkom bij ons.

Hoe worden de tenten verzonden?

Pakket:

Wij versturen de tenten in een stevige doos van 95x35x30cm (Gewicht circa 15kg) via het verzendnetwerk van het koeriersbedrijf waarmee wij samenwerken. Doordat de lijntjes kort zijn vergroten wij de kans op een snelle tijdige levering. U krijgt op de dag van verzending een tracktrace code opgestuurd zodat u het pakket kunt volgen. Mocht u niet thuis zijn op moment van afleveren, dan zal de bezorger een dag later terugkomen en in sommige gevallen wordt het pakket bij de buren afgeleverd. Wij versturen standaard op woensdag (bij weekendverhuur) waarbij levering doorgaans op donderdag met uitloop naar vrijdag plaatsvindt. Hierdoor is er extra tijdsmarge bij eventuele vertraging. Echter houdt hier wel rekening mee in uw planning.

Mocht er vertraging optreden, dan kan Kampera of uzelf contact opnemen met het koeriersbedrijf. De lijntjes zijn kort, maar helaas kunnen wij geen wonderen verrichten en valt de bezorging buiten onze macht. Vertragingen tijdens het verzendproces en een te late levering zijn voor uw eigen risico, maar Kampera zal er samen met de planning van het koeriersbedrijf alles aan doen  om dit proberen te voorkomen.

Om het risico op een te late levering te verkleinen is het mogelijk om de tent een dag eerder te laten verzenden (dinsdag). De kosten hiervoor bedragen €20,-. 


Levering statistieken pakketzendingen:

In de maand mei/juni 2023 arriveerde 93% van de pakketzendingen binnen 1-2 dagen en 100% binnen 3 dagen. 


Hoe moet ik de tent retourneren?

Op de verzenddoos zit een opzetinstructie en een retourlabel, na gebruik plaatst u de tent in de doos en plakt u het label op de doos. Het pakket kunt u inleveren bij een postNLpunt bij u in de buurt. Let er op dat u het bonnetje (afgiftebewijs) goed bewaard. Mocht een pakket onverhoopt zoek raken, dan zullen wij naar deze bon vragen.

 Palletzendingen  

Wij versturen pallets standaard op woensdag (bij weekendverhuur) zodat er extra tijdsmarge is, mocht er vertraging optreden. In de afgelopen jaren is 100% van de palletzendingen binnen 2 werkdagen afgeleverd bij de klant. Bij palletzendingen is het van belang dat er iemand aanwezig is voor ontvangst en er een contactpersoon bereikbaar is. Ditzelfde geldt voor het afhalen van de pallet.  

Mocht er vertraging optreden, dan kan Kampera of uzelf contact opnemen met het koeriersbedrijf. De lijntjes zijn kort, maar helaas kunnen wij geen wonderen verrichten en valt de bezorging buiten onze macht. Vertragingen tijdens het verzendproces en een te late levering zijn voor uw eigen risico, maar Kampera zal er samen met de planning van het koeriersbedrijf alles aan doen  om dit proberen te voorkomen.


Levering statistieken pallet zendingen 2010-heden:

100% binnen 1-2 werkdagen


Hoe moet ik de tent retourneren?

Op de verzenddoos zit een opzetinstructie en een retourlabel, na gebruik plaatst u de tent in de doos en plakt u het label op de doos. Het pakket kunt u inleveren bij een postNLpunt bij u in de buurt. Let er op dat u het bonnetje (afgiftebewijs) goed bewaard. Mocht een pakket onverhoopt zoek raken, dan zullen wij naar deze bon vragen.

Kan ik de tent ook afhalen?

Ja, dit is mogelijk in Roden (Drenthe). Wij werken op afspraak. 

Wanneer krijg ik mijn borg terug?

Na retourneren van de tent zullen wij de tent inspecteren. We controleren of de tent schoon en in dezelfde staat is als u deze van ons heeft ontvangen. Hiervoor hanteren wij een uiterst termijn van 14 dagen. We crediteren het bedrag op de rekening waarvan u het huurbedrag heeft gestort. 

Kan ik de groepstenten alleen opzetten?

Dit is mogelijk, echter we raden aan om dit met 2 personen te doen. 

Uit hoeveel zakken bestaan de tenten?

De tipi basic heeft één zak van ca. 80cm x 35cm diameter. 

De Tipi comfort: 85x35cm diameter. 

De Tipi deluxe is 95cm x 45cm diameter.

Wat gebeurd er als ik schade heb aan de tent?

Dit is natuurlijk vervelend voor beide partijen. Schade wordt verhaald op de borg. Wij proberen altijd nog te kijken of we de tent kunnen herstellen zodat de schadekosten beperkt blijven. Wel horen wij het graag zo spoedig mogelijk, zodat wij hiermee rekening kunnen houden in onze planning en evt. een vervangende tent voor een volgende huurder kunnen regelen. 

Moet ik de tent zelf schoonmaken?

Ja, en hier controleren wij ook streng op. Om onze tenten mooi te houden voor onze klanten hechten wij hier veel waarde aan. Dit betekend dat het grondzeil schoongemaakt moet worden, en de slikranden van de tent idem.

Wat moet ik doen als de tent nog nat is van de regen?

Hier kunt u niks aan doen, als het mogelijk is heeft het onze voorkeur dat u de tent nog even laat drogen. Mocht dit niet lukken, dan kunt u de tent nat aan ons retourneren. Hier wordt geen borg voor ingehouden. Een mailtje hiervan stellen wij wel op prijs zodat we de tent bij aankomst direct kunnen drogen.

Tipi basic
Groepstent 6-7 pers.

Groepstent vanaf €75,- per weekend

Contact / vragen?

0618779864​

Bereikbaar van 10:00 – 17:00

Adres: Speenkruid 12 / Roden

Email info@kampera.nl